Διαμόρφωση HTML/JavaScript

Saturday, February 23, 2008

Η διαχείρηση της πληροφορίας στον σημερινό ψηφιακό κόσμο


Η διαχείρηση της πληροφορίας στον σημερινό ψηφιακό κόσμ







Η διαχείρηση της πληροφορίας στον σημερινό ψηφιακό κόσμο διαμορφώνει νέες τάσεις και εξελίξεις αλλά και νέες αντιλήψεις απέναντι σε κλασικές εννοιολογήσεις και παραστάσεις.Τι σημαίνει πχ η αγγλοσαξωνική διατύπωση : the book is irrelevant,που προαναγγέλει το τέλος το κλασικού βιβλίου στη μορφή που το γνωρίσαμε,η έννοι του information authority , information pollution, blind to ads κλπ Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των μηχανών αναζήτησης,οι οποίες με την σειρά τους δημιουργήθηκαν για να διαχειριστούν το πλήθος της πληροφορίας που προέκυψε απο την χρήση ενός ιστορικά καινούργιου μέσου μετάδοσης της γνώσης και της πληροφορίας δηλαδή του διαδυκτίου , διαμορφώνουν τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την ίδια την πληροφορία , αλλά και πως την αξιολογούμε. Οι μηχανές αναζήτησης (Google,Yahoo! , Quintura ,Ask.com ) μπορύ να εντοπίσουν κείμενο , οχι όμως άλλη μορφή μετάδοσης πληροφορίας πχ εικόνες.Οι φωτογραφίες γίνονται αντιληπτές απο ένα μικρό κείμενο που επισυνάπτεται με την γλώσσα HTML τα ALT TAGS , που είναι συνήθως ο τίτλος της φωτογραφίας.Οι απλούστερη μορφή κειμένου είναι μια και μοναδική λέξη. Κάθε κείμενο μπορεί να αναλυθει σε μια ακολουθία δεκάδων , εκατοντάδων ή και χιλιάδων λέξεων. Ο ρυθμός επανάληψης συγκεκριμένων λέξεων φανερώνει σε τι αναφέρεται το κείμενο. Π.χ σε ένα κείμενο για την οικονομία θα συναντήσουμε αρκετές φορές τις λέξεις: Χρήμα ,Οικονομία , Επενδήσεις ,Πληθωρισμός και ίσως :Υφεση ,Επιτόκια ,Κεντρική Ευρωπαική Τραπεζα κοκ. Αυτές είνα οι λεγόμενες λέξεις κλειδιά (Keywords). Οι λέξεις κλειδιά είναι αυτές που χρησιμοποιεί η μηχανή αναζήρησης για να κατηγοριοποιήσει κείμενα πχ δημοσιογραφικά ,επιστημονικά ,καλλιτεχνικά κοκ ,αλλά και ο χρήστης όταν ενδιαφέρεται να εντοπίσει αντίστιχα πεδία πληροφοριών. KEYWORDS ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Με τον καιρό αναδείχτηκαν Εργαλεία Αξιολόγησης η σύνδεσης αν θέλετε του βαθμού αναζήτησης ορισμένων Keywords στο διαδύκτιο που δηλώνουν αυξημένη ζήτηση απο μέρους του κοινού για τα προιόντα ή τις υπηρεσίες που αντιστιχούν σε αυτές τις λέξεις ,με μορφές οικονομικής δραστηριότητας κυρίως την διαφίμηση και το δικτιακό marketing. To YSM είναι ένα απο αυτά. Τοποθετούμε ενα Keyword και λαμβάνουμε πίσω την πληροφορία πόσο συχνα η συγκεκριμένη λέξη έγινε αντικείμενο αναζήτησης τον τελευταίο καιρό ,μετρημένη σε χιλλιάδες ή και εκατομύρια φορές! Ησυχνότητα αναζήτησης δηλώνει και το ενδιαφέρον του κοινού.Αν η λέξη αυτή πχ δεν είναι το όνομα μιας καινούργιας ασθένειας ή ενος διάσημου ηθοποιού ,αλλά το όνομα ενός προιόντος τότε αυτό δηλώνει και το ενδιαφέρον του κοινού γιαυτό το προιόν και άρα την σημασία του να δραστηριοποιηθεί κανεις οικονομικά πανω στον τομέα.

Blog Archive