Διαμόρφωση HTML/JavaScript

Saturday, February 16, 2008

Xρήματα και Διαδυκτιο

Photo credit: Andres Rodriguez

p>

money on the web...what is really all about!

XΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ Η... ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ! Αυτό που συμβαίνει σήμερα στο διαδύκτιο είναι ανεπανάληπτο και χωρίς ανάλογο ιστορικό προηγούμενο! Για πρώτη φορα στην σύγχρονη κοινωνία ένα μεγάλο μέρος ανθρώπινων δραστηριοτήτων έχει περάσει απο το συνήθη χώρο που αυτές διαδραματίζονταν,στον χώρο του διαδυκτίου.Εκατομύρια υπολογιστές ανα τον πλανήτη συνδεδεμένοι μεταξυ τους μέσα απο το διαδυκτιακό πλέγμα εξασφαλίζει μια άνευ προηγουμένου επικοινωνία που αγνοεί σύνορα,γεωγραφικούς ακομη και πολιτισμικούς φραγμούς Μιά επικοινωνία που έχει ήδη αρχίσει να αυτονομέιται απο τις κλασικές μορφές της και να λαμβάνει καινούργιες διαστάσεις.Αυτή ακριβώς η αυτονόμηση ενέχει και τους μεγαλύτερους κινδύνους.Οι κίνδυνοι αυτοί δεν είναι κατι το αφηρημένο,εχουν απτή και καθημερινή μορφή. Αναφέρομαι στους κινδύνους που αντιμετωπίζει ο naive χρήστης του διαδυκτίου.Εκείνος ο χρήστης που πέφτει αφελώς θύμα των υποσχέσεων που αφειδώς μοιράζονται στον διαδυκτιακό χώρο με πολύ ελκυστικό-πιστέψετέ με_τρόπο.Μιλάω για όλες εκείνες τις υποσχέσεις που αναφέρονται στον έυκολο πλουτισμό και στήν απόκτηση χρημάτων. Πιστέψτε με,μιλάω για κάτι που δειλά έχει αρχίσει να εμφανίζεται στην χώρα μας,κυριως μέσα απο την παρακίνηση για συμμετοχή στο δικτυακό marketing.Μπορείτε όμως να φανταστείτε την έκταση που έχει λάβει στις υπόλοιπες ευρωπαικές χώρες,ουσιαστικά δηλαδή στην γειτονιά μας για να μήν μιλήσω για τον βορειοαμερικανικό χώρο. Αυτό το άρθρο θα μπορούσε να έχει τίτλο "οδηγός χρήστη στο διαδύκτιο".Στην πραγματικότητα ομως αυτό που θέλω είναι να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου του τι σημαίνει το concept χρήματα στο διαδύκτιο(money on the web) η ακομη καλύτερα η διαφήμηση ευκολου πλουτισμού στο διαδύκτιο. Ποιά είναι ομως η φύση της επικοινωνίας στο διαδύκτιο?Η αλήθεια είναι πως πέρα απο το live chatting,(είται με χρήση webcam είται οχι)οποιδήποτε αλλη μορφής επικοινωνία είναι διαμεσολαβημένη.Πολλές φορές δεν είναι καν επικοίνωνία!Τι σημαίνει αυτό?Πολύ απλα πως οι απαντήσεις που παιρνουμε ειναι γραμμένες απο πριν και κατευθήνονται σε μας ανάλογα με τον τροπο πχ που καταχωρούμε τα στοιχεία μας σενα site! η μέ μια απάντηση μεσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα απο την αρχή.Το διαδύκτιο βασίζεται στους υπολογιστές και η τεχνολογία των υπολογιστων ειναι εξορισμού μια ανθρωπομορφική τεχνολογία Συγκρατήστε αυτον τον όρο μια και που εν πολλοις πανω εκεί στηριζεται η δυνατοτητα πολλων ανθρώπων και (αναμφίβολα)εταιριών να πλουτίζουν μέσα απο το διαδύκτιο.Να το καθιστούν δηλαδή την χρυσοτόκο όρνιθα της εποχής μας Ουσιαστικά το διαδύκτιο συνιστά ενα τεράστιο διαμεσολαβητικό μηχανισμό.βρίσκεται γεωγραφικά στη μέση ενός χώρου οπου τη μια ακρη καταλαμβάνει αυτός που παρέχει και στην άλλη αυτός που δέχεται,καταναλώνει ή αγοράζει.Ανάμεσα σε αυτον που παρέχει την πληροφορια και σε αυτον που την καταναλώνει,ανάμεσα σε αυτόν που παρέχει την υπηρεσία και σε αυτόν που την καταναλώνει,ανάμεσα σε αυτόν που παρέχει το προιόν και στον δυνητικό αγοραστή του.Για να είμαστε δίκαιοι πρέπει να διασαφηνίσουμε οτι το διαδύκτιο παρέχει δυο μόνο πραγματα,πληροφορία και υπηρεσίες.Η φύση του μέσου το καθιστά ανίκανο να παράξει οτιδηποτε άλλο.Ακόμη και το κείμενο εμφανίζεται στην δυνιτική μορφή του,ως hypertext μεχρι που θα λάβει την υλική υπόστασή του μεσα απο έναν εκτυπωτή.Αυτό λοιπόν που λέγεται πως το μέσο είναι το μήνυμα βρίσκει εδώ την τέλεια εφαρμογή του.Τα ποιοτικά δηλαδή χαρακτηριστικά ενός μέσου(medium)καθορίζουν την ποιότητα του μηνυματος,στην ιδανική δε περίπτωση ταυτιζονται μεταξύ τους.μέσο και μήνυμα ταυτίζονται μεταξύ τους.διαδύκτιο και επικοινωνία αποτελούν ένα και το αυτό πράγμα. Αυτό λοιπον που αποκαλείται user friendly interface στα λειτουργικα συστήματα πχ των υπολογιστων ειναι η ψευδαίσθηση που εχουμε κατα τον χειρισμό τους οτι συνομιλουμε με καποιον που μας καθοδηγεί κάθε φορά που κανουμε κάποιο λάθος.Τα καθε λογής error πχ των windows εμφανίζονται στην οθόνη του υπολογιστή μας καθε φορά που ενα προγραμμα η μια εφαρμογή <<τρέχει λάθος>> είναι κείμενα που έχουν γραφεί εκ των προτέρων από τους προγραμματιστές του λειτουργικού συστήματος και εμφανίζονται ακριβώς την καταλληλη στιγμή δίνοντας μας την εντυπωση πως το συστημα αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει και μας απαντά.Κάτι ανάλογο συμβαίνει με τις απαντήσεις που δεχόμαστε μέσω e-mail οταν κάνουμε registration,καταχώρηση στοιχείων επι το ελληνικότερο,σε ένα site.Το ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο αρχίζει να δέχεται μηνύματα που μας ευχαριστούν που επιλέξαμε να γίνουμε μελη στο συγκεκριμμένο site.Αν ζητήσαμε καποια πληροφορία μας διαβεβαιώνουν πως θα μας απαντήσουν το συντομότερο δυνατό.Αν ζητήσαμε την αγορά ενός προιόντος διαδυκτιακά μας ζητούν να επιβεβαιώσουμε την επιλογή μας αυτή.κοκ.Σε όλες τις περιπτώσεις προκειται για κείμενα που έχουν γραφτεί εκ των προτέρων και που απευθύνονται προς εμάς μας βάση τιςπιθανές επιλογές ,οι οποιες ειναι και αυτές προσδιορισμένες εκ των προτέρων απο τους δημιουργούς του site. Eιναι σημαντικό να κατανοήσουμε οτι πάνω σ αυτό τον μηχανισμό στηρίζονται τεράστιες εμπορικές επιχειρήσεις του διαδυκτίου,οπως η ebay ή το amazon.com,με τζίρο εκκατομυρίων ευρω.H δυνατότητα αυτων των επιχειρήσεων να απαντά προσωπικά στο κάθε μέλος που αποτελεί και δυνητικό πελάτη θα ήταν εξαιρετικά περιορισμένη εκτός και αν απασχολούσε εκατοντάδες ατομα ως προσωπικό. η διαπροσωπική επικοινωνία είναι πολύ σπάνια και μόνο σε περιπτώσεις που δεν γίνεται αλλιώς.Στο e-bay για παράδειγμα ο εξοβελισμός του αφερέγυου πελάτη γίνεται αυτόματα απο το σύστημα με κείμενο επίσης γραμμένο εκ των προτέρων που πληροφορεί τον πελάτη για τους λόγους που έχει αποκλεισθει η συμμετοχή του σε μελλοντικές δημοπρασίες,πχ (επανηλειμένη)μη αποστολή εμβάσματος για την αγορά ενός προιόντος,(επανηλειμένα)ψέυτικα στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού κλπ. Πως ομως γίνεται αυτό εφικτό?Μέσω των autoresponders ή αλλιώς των machine genereting messaging που δεν είναι τιποτε αλλο παρα ειδικό λογισμικό που ενσωματώνεται σε κάθε επαγγελματικό site και που φροντίζει αυτόματα και αθόρυβα για την προώθηση των κατάλληλων κειμένων προς το e-mail του χρήστη.Εξάλλου το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αποτελεί ουσιαστικά την ταυτότητα του χρήστη στο διαδύκτιο ,ειναι η προσωμοίωση του ιδιωτικού χώρου του κάθε μεμονομένου ατόμου στον κυβερνοχώρο.Αυτό γιατί το άνοιγμα ενός λογαριασμού e-mail,που εξασφαλίζεται συνήθως δωρεάν απο τους μεγάλους παρόχους υπηρεσιών του διαδυκτίου(Google,Microsoft)απαιτειται η καταχώρηση προσωπικών στοιχείων του χρήστη όπως η ημερομηνία γέννησης,το τηλέφωνο και ο τόπος κατοικίας.του.Στη συνέχεια αυτή η διεύθυση θα κατακλιστεί απο κάθε λογης διαφημιστικά μηνύματα.spamm-mails που θεωρούνται εξοβελιστέα.υπάρχουν μάλιστα πολλοί τρόποι να τα ανιχνέυσει το λογισμικό ενός e-mail provider και να τα μπλοκάρει. Υπάρχουν όμως και τα Νews-letters,στα οποια ο χρήστης καλείται να επιλέξει(να τσεκάρει) το είδος της ενημέρωσης-πληροφόρησης που θα επιθυμουσε να συμετάσχει με την μορφή συνδρομής.Aυτό γίνεται συνηθως προς το τέλος μιας διαδικασίας καταχώρησης στοιχείων(registration) Πολλές φορές όμως είναι απο πρίν τσεκαρισμένα τα τετραγωνίδια που αναφέρονται στο περιεχόμενο ενος newsletter.Eτσι όταν ολοκληρώσει μια καταχώρηση για να κατεβάσει πχ στον υπολογιστή του την δοκιμαστική εκδοση ενός προγράμματος που τον ενδιαφέρει μπορεί να βρεθεί συνδρομητής σε μια σειρά newsletters,to περιεχόμενο των οποίων ειναι σε μεγάλο βαθμο(και)διαφημηστικό.freelance sites,μια μορφή τηλεεργασίας στην οποία θα αναφερθώ με λεπτομέρειες στην συνέχεια.Εκεί υπάρχουν άτομα που ζητούν απο άλλους,συνήθως προγραμματιστές,να τους προμηθέυσουν-έναντι αμοιβής φυσικά λογισμικό που θα μπορούσε να ανιχνέυσει κάθε είδους ηλεκτρονική διέυθυνση στο διαδύκτιο,φανερή η αθέατη και να τους την συγκεντρώσει υπο μορφή βάσης δεδομένων!site είναι έτσι φτιαγμένο ωστε να προκαλεί την προσοχή,το ενδιαφέρον και την επιθυμία του χρήστη και μάλιστα με την σειρά ακριβώς που το ακούσατε! Περισσότερες πληροφορίες για αυτό το θέμα μπορείται να βρείτε ΕΔΩ! .Το τελευταιο που απομένει είναι η δράση του χρήστη που συνίσταται φυσικά στην αγορά του προιόντος η της υπηρεσίας που το συγκεκριμένο site παρέχει.e-mail,υπηρεσίες dating,chatting,λογισμικό ,προγράμματα,moovies(μπορείς να δείς μόνο το traler),μουσικά αρχέια και ότι αλλο μπορεί κανείς να φανταστεί. trial.Αυτές είναι ουσιαστικά το ίδιο το πρόγραμμα προς πώληση με κάποιους όμως χρονικούς η άλλης μορφής περιορισμούς.PDFtoWORD’’.Eίναι ένα απλό πρόγραμμα μετατροπής αρχείων PDF σε WORD FILES.Για όσους δεν γνωρίζουν τα αρχεία PDF είναι αρχεία κειμένου και γραφικών που δεν επιδέχονται παρέμβαση απο μέρους του χρήστη.Αν κάποιος θέλει να παρέμβει σε ένα τέτοιο κείμενο με οποιοδήποτε τρόπο,πχ να εκτυπώσει μέρος μόνο του κειμένου,πρέπει πρώτα να ξεκλειδώσει κατα κάποιο τροπο το συγκεκριμένο κείμενο και να το μετατρέψει σε άλλη μορφή,πχ αρχείο κειμένου rtf.Aυτό μπορεί να εξασφαλιστεί με το λογισμικό που προαναφέραμε.Οταν όμως χρησιμοποιήσει την δοκιμαστική,δηλ την δωρεάν έκδοσή του με έκπληξη διαπιστώνει πως μπορεί να μετατρέψει μόνο πέντε απο τις σελίδες του αρχείου και μάλιστα μόνο τις πρώτες πεντε.Αν θέλει πχ να μετατρέψει ένα κοματι κειμένου που βρίσκεται στην μέση ή το τέλος του αρχείου αυτό καθίσταται αδύνατο.Αν τώρα η επιθυμία του χρήστη να πραγματοποιήσει την συγκεκριμένη εργασία είναι αρκετά μεγάλη,τοτε μπορεί και να πατήσει το εικονίδιο που τον προτρέπει να αγοράσει το πρόγραμμα και βεβαιως την δυνατότητα να το χρησιμοποιεί χωρίς οποιονδήποτε περιορισμόsite γνωριμιών μπορεί να διαπιστώσει πως όταν προσπαθήσει να επικοινωνήσει με το άτομο που το ίδιο το σύστημα έχει υποδείξει οτι έχει δειξει ενδιαφέρον για το προσωπό του θα διαπιστώσει οτι αυτό είναι αδύνατο.Το συσρημα θα τον πληροφορήσει πως για να απολάυσει αυτή την υπηρεσία αλλα και όλα τα υπολοιπα προνόμια θα πρεπει να γίνει πλήρες μέλος του site,πράγμα που απαιτεί μια ελάχιστη μηνιαία συνδρομή!trends της συνγκυρίας.Ετσι το e-mail συνιστούσε κάποτε μια αμοιβόμενη υπηρεσία ενώ σήμερα αποτελεί κατα γενική παραδοχή μια δωρεάν υπηρεσία.ΟΙ Αμερικανοί χρήστες του ΑOL δεν δέχονται καλύτερες υπηρεσίες απο τους συνδρομητές του GMAIL που είναι εντελώς δωρεάν.Ειναι δε πολύ πιθανό οι υπηρεσίες του GMAIL να είναι καλύτερες ακριβώς επειδή είναι δωρεάν!Τι σημαίνει αυτό?Πως προσέλκυσε πρώτα ένα τεράστιο αριθμό χρηστών παρέχοντας δωρεάν μια υπηρεσία που οι άλλοι μέχρι τότε προσφέραν επ αμοιβή και στην συνέχεια κάλυψε τις απώλειες συγκεντρώνοντας εσοδα απο διαφημήσεις ανάλογες του τεραστίου αριθμού χρηστών που το ίδιο αντιπροσώπευε.Αυτοι οι χρήστες συνιστούν ένα δυνητικό καταναλωτή διαφήμησης και ο διαφημηστής δεν θα αφήσει την ευκαιρία να περάσει ανεκμετάλευτη αφου τους έχει τώρα συγκεντρωμένους σε ένα σημέιο.Το φαινόμενο Google όμως συνιστά μια εξαίρεση,θα μιλήσουμε για αυτό αργότερα.Συμβαίνει μόνο όταν υπάρχουν αρκετά καφάλαια να επενδυθούν,χωρίς να υπάρχει η ανάγκη άμεσης απόσβεσης αλλα και όταν κάποιος αντιληφθεί εγκαίρως την ροή των τεχνολογικών εξελίξεων πριν αυτές γινουν αντιληπτές απο τους (δυνητικούς)ανταγωνιστές του) αν ως χρήστης δεν μείνει ικανοποιημένος με αυτό που του παρέχεται,δεν παύει όμως να παραμένει μια απαίτηση που διατυπώνεται μάλιστα ευστοχα την κατάληλη στιγμή.Οταν η προσοχή και το ενδιαφέρον του χρήστη πάνω σε κάτι η κάποιον μετατρέπεται σε επιθυμία! Εκτός λοιπόν από τις σπάνιας εξαιρέσεις οπου κάποιος εχει καταχωρήσει ψέυτικα στοιχεία,πραγμα που συμβαίνει σπάνια και μόνο όταν κάποιος έχει σκοπό να προβεί σε κάποιας μορφής παράνομη ενέργεια στο διαδύκτιο,το e-mail αντιστοιχεί πάντα σε ένα πραγματικό άτομο,και κατά συνέπεια σε ένα δυνητικό κάθε φορά καταναλωτή.Μην ξεχνάμε πως αναφερόμαστε στη σχέση διαδυκτίου και χρημάτων.Αυτός είναι λοιπόν ο πραγματικός λόγος που η καταχώρηση προσωπικών στοιχείων έχει γίνει τόσο δημοφιλής σε κάθε λογής ιστοσελίδες.Είναι η αλίευση κάθε είδους προσωπικών στοιχείων και κυρίως της διεύθυνσης του ηλ.ταχυδ. ο πραγματικός λόγος που κάθε λογής προσφορές συνοδέυονται απο την υποχρέωση του χρήστη να καταχωρησει το Οφείλουμε εδώ να ομολογήσουμε πώς ένα διαφημιστικό μήνυμα δεν μπορεί να αποσταλεί σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική διέυθυνση,αν δεν έχει εξασφαλιστεί απο πριν η συναίνεση του χρήστη.Αναφέρομαι εδώ στα γνωστά Αυτή ειναι μόνο η μία πλευρα,η νόμιμη,η αν θέλετε νομιμοφανής.Η αθέατη ειναι αυτή που συμβαινει στα Αναφερθήκαμε πρίν στην αίσθηση που δημιουργείται στον χρήστη του διαδυκτίου οτι αλληλεπιδρά με καποιον με κάποιον που εμφανίζεται προθυμος να τον εξυπηρετήσει. Είπαμε πως αυτή η αλληλεπίδραση ειναι κατα κάποιο τροπο προκατασκευασμενη και πώς κύριο σκοπό έχει να καθοδηγήσει τον χρήστη στην αγορά ενός προιόντος η μιας υπηρεσίας.Αυτός ο μηχανισμός δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοματοποιημένα μηνύματα.Ενα επαγγελματικό κυρίως Πως όμως θα βιώσουμε την επιθυμία για κάτι αν δεν το έχουμε πρώτα δοκιμάσει.Μα φυσικά δοκιμάζοντάς το! Εκτός απο την περίπτωση πραγματικών προιόντων που το διαδύκτιο δεν μπορεί αμεσα να διακινήσει,οτιδήποτε άλλο μπορεί να παρέχεται υπο όρους δωρεάν.Δωρεάν μέχρι το σημείο που η επιθυμία η ο εθισμός του χρήστη θα τον παρακινήσει να αγοράσει το συγκεκριμένο προιόν η υπηρεσία. Αυτό που παρέχεται δωρεάν είναι συνήθως μέρος ενός προιόντος η υπηρεσίας η ολόκληρο το προιόν αλλά με χρονικούς περιορισμούς Αυτό που τελικά παρέχεται δωρεαν είναι η εξοικίωση του χρήστη με κάτι και η πιθανότητα να προβεί στην αγορά του! Ετσι στην πρώτη περίπτωση,δηλ των υλικών αντικειμένων,ο ρόλος του διαδυκτίου περιορίζεται σε αυτόν της τηλεόρασης η ενός περιοδικού που είναι η ελκυστική παρουσίαση του. Σε όλλες όμως τις άλλες περιπτώσεις το προιόν προς πώληση μπορεί κυριολεκτικά να βιώνεται απο τον χρήστη πριν ακόμη αγοραστεί. παραδειγματα υπάρχουν άπειρα:υπηρεσίες Ας ξεκινήσουμε απο το παράδειγμα ενός απλού λογισμικού απο τα απειρα που κυκλοφορούν στο διαδύκτιο και που μπορεί κανείς να κατεβασει στον υπολογιστή του δωρεάν για να το δοκιμάσει.Πρόκειται για τις δημοφιλείς εκδόσεις Ας πάρουμε το παράδειγμα ενός προγράμματος που αποκαλείται ‘’ Αυτό που βίωσε ως περιορισμό ο χρήστης ενός λογισμικού μπορεί και να βιώσει ο χρήστης μιας ιστοσελίδας γνωριμιών.Ως μέλος ενός Βεβαίως στο χώρο του διαδυκτίου οπως και σε κάθε άλλη μορφή ανθρώπινης δραστηριότητας υπάρχει ανταγωνισμός.Ετσι αν κάπου μια υπηρεσία παρέχεται με αμοιβή ενώ καπου αλλού παρέχεται δωρεάν ο χρήστης θα μετακινηθεί σταδιακά εκεί οπου η αντίστοιχη υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.Μάλιστα το τι συνιστά αμοιβόμενη και τι δωρεάν υπηρεσία καθορίζεται και απο τα Ενα όμως παραμένει γεγονός.Αυτό είναι πως κάθε φορά που ο χρήστης εξοικοιώνεται με ενα συγκεκριμένο προιόν η υπηρεσία,κάθε φορά που το ενδιαφέρον του να μάθει να πληροφορηθεί να αποκτήσει η να βιώσει κάτι μετατρέπεται σε επιθυμία είναι πολύ πιθανό πως θαρθει αντιμέτωπος με την απαίτηση του συστήματος να πληρώσει για την υπηρεσία που του παρέχεται.Αυτό μπορεί να γίνει βεβαίως με πολύ ευγενικό τρόπο.Ακόμη και με την υπόσχεση επιστροφής των χρημάτων( Προσέξτε αυτό το γεγονός.Είναι κάτι που διαφέυγει απο τους πολλούς.Συνιστά εν πολλοίς και το μυστικό να βγάλλει κανείς χρήματα απο το διαδύκτιο.Θυμηθείται πόσες φορές ενώ σερφάρεται στο διαδύκτιο ήρθατε αντιμέτωποι με τον πειρασμό να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική σας καρτα η να αφήσετε τα στοιχεία του προσωπικού σας τραπεζικού λογαριασμού,η ακόμη και που το κάνατε.Κάθε φορά που το κάνατε,κάθε φορά που καλύψατε μια πραγματική η πλασματική σας επιθυμία,κάποιος άλλος κέρδιζε χρήματα!Κάθε φορά που το κάνατε μεταφέρατε και μιά πληροφορία εκεί έξω για το ποιές ειναι οι επιθυμίες σας,οι ανάγκες σας,τα καταναλωτικα σας γούστα.Υπάρχει όμως μεγαλύτερη επιθυμία για τον οποιοδήποτε απο το να κερδίσει εύκολα και ξεκούραστα πολλά χρήματα.Νομίζω πως το έχεται ήδη αντιληφθεί.Το μυστικό να κερδίσει κανείς ευκολα και γρήγορα χρήματα στο διαδύκτιο είναι να υπόσχεται και να καταφέρνει να πουλά στους άλλους τον τρόπο-οποιοδήποτε τρόπο,δεν έχει σημασία-να βγάλλει αυτός ο ίδιος εύκολα και Προσέξτε αυτό το γεγονός.Είναι κάτι που διαφέυγει απο τους πολλούς.Συνιστά εν πολλοίς και το μυστικό να βγάλλει κανείς χρήματα απο το διαδύκτιο.Θυμηθείται πόσες φορές ενώ σερφάρεται στο διαδύκτιο ήρθατε αντιμέτωποι με τον πειρασμό να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική σας καρτα η να αφήσετε τα στοιχεία του προσωπικού σας τραπεζικού λογαριασμού,η ακόμη και που το κάνατε.Κάθε φορά που το κάνατε,κάθε φορά που καλύψατε μια πραγματική η πλασματική σας επιθυμία,κάποιος άλλος κέρδιζε χρήματα!Κάθε φορά που το κάνατε μεταφέρατε και μιά πληροφορία εκεί έξω για το ποιές ειναι οι επιθυμίες σας,οι ανάγκες σας,τα καταναλωτικα σας γούστα.Υπάρχει όμως μεγαλύτερη επιθυμία για τον οποιοδήποτε απο το να κερδίσει εύκολα και ξεκούραστα πολλά χρήματα.Νομίζω πως το έχεται ήδη αντιληφθεί.Το μυστικό να κερδίσει κανείς ευκολα και γρήγορα χρήματα στο διαδύκτιο είναι να υπόσχεται και να καταφέρνει να πουλά στους άλλους τον τρόπο-οποιοδήποτε τρόπο,δεν έχει σημασία-να βγάλλει αυτός ο ίδιος εύκολα και γρήγορα χρήματα,ακόμη και αυτόν που ως γενική αρχή μολις σας ανέφερα!

Blog Archive