Διαμόρφωση HTML/JavaScript

Saturday, February 2, 2008

Οι ψηφιακοί συνήγοροι πιστοποιούν συχνά τον επικείμενο θάνατο του Spot των 30 δεύτερολέπτων , αλλά η μιντιακή βιομηχανία μπορεί τωρα τώρα να βρεθεί μάρτυρας στο τέλος της δικής της εκδοχής τηςδιαφήμησης μεταβίβαση της έκδοσής της του εμπορικού: την εκστρατεία των microsite. Η αύξηση των social media(βλ blogs και τα συναφή) αναγκάζει τους εμπόρους να συνειδητοποιήσουν ότι δεν μπορούν να αναμείνουν τους καταναλωτές να τους αναζητούν πάντα εκεί έξω. Τα web widgets και η δυνατότητα να -μοιράζεσαι κινούμενη εικόνα με εκατομμύρια άλλους διευκολύνει οποιοδήποτε χρήστη να πάρει το περιεχόμενο που στο παρελθόν να έχει επιβιώσει μόνο μόνο μέσω εμπορικών σημάτων με το πηγαίνουν οπουδήποτε . Και τα social media τους βοηθούν να μοιραστούν εκείνο το περιεχόμενο με τους φίλους. "Πιστεύουμε πραγματικά στην αλιεία εκεί όπου υπάρχουν ψάρια ," η εν λόγω φράση ανήκει στον Carol Kruse, αντιπροέδρου του παγκόσμιου μάρκετινγκ της Coca-Cola. "Το παλαιό πρότυπο είναι να χτιστεί ένα site, κατόπιν να ξοδευτούν τα μήντιοδολάρια για να τους φέρουμε εκεί.(ενν τους δυνυτικούς καταναλωτές)" Η Sprite,που ανήκει στην κόκα κόλα, εισήγαγε την προηγούμενη εβδομάδα τον καινούργιο της διαδυκτικό τόπο για να αλληλεπιδράσει με τους καταναλωτές στον διαδύκτιο. Αλλά αντί να ξεδιπλώσει ενα αφιερωμένο site για το ποιόν της, το μη αλκοολούχο ποτό ζωντανεψε ένα comic χαρακτήρα αποκαλούμενο sprite γουλιές προωθημένο στo Facebook! στις σελίδες εμπορικών σημάτων. Στη σελίδα γουλιών της sprite , οι χρήστες μπορούν να προσέξουν βίντεο, να ακούσουν μουσική και να αρχίσουν συζητήσεις. Σε αντίθεση με ενα μεμονομένο site , η sprite σελίδα γουλιών συνδέεται στο κοινωνικό δίκτυο που έχει ήδη παραχθεί μέσω του Facebook , εκπέμποντας προς τους φίλους των χρηστών τη συγγένειά του με το εμπορικό σήμα της sprite . Δένει στο ναυπηγείο της sprite , ολη την κοινωνική δικτύωση του Facebook . Οι Dove, Chase και Verizon έχουν επίσης αναπτύξει σελίδες, οι οποίες είναι ελεύθερες διαφημίσεων. Οι δαπάνες προώθησης είναι επίσης χαμηλότερες. Η Coke παρέκαμψε επίσης μια ομάδα πέντε ανεξάρτητων υπεύθυνων συνεργατών για την ανάπτυξη . Για να είναι σίγουρη, η εκστρατεία των microsites μπορεί να είναι μια μίξη του "παλαιού προτύπου," αλλά με όλους τους υπολογισμούς δεν φαίνεται πως τα social media αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο του αφανισμού.-αν και ο ρόλο τους θα μικραίνουν πιθανώς από το ρόλο του star player σε εκείνο του παίκτη μιας ομάδας διάυλων επικοινωνίας που περιλαμβάνει επίσης το MySpace, YouTube και widgets. Η ιδέα είναι να διαδοθεί το περιεχόμενο μακριά και ευρέως και να βρεθούν τα δυνιτικά ακροατήρια οπουδήποτε βρισκονται. "Παλεύει τώρα με τα social media και διαφημίζει on-line," λέει ο Mat Zucker, , εκτελεστικός διευθυντήςδημιουργικού της Agency.com, ένα ψηφιακό κατάστημα της Omnicom. "Είναι δύσκολο να ξέρεις πού θα ξοδέψεις τα χρήματά σου." Η μετατόπιση των νεώτερων ακροατηρίων στην κοινωνική δικτύωση αναγκάζει μερικά εμπορικά σήματα να ξανασκεφτούν την ανάγκη για ένα microsite συνολικά. Τελικά το MySpace έχει 100 εκατομμύρια χρήστες και το Facebook άλλα 50 εκατομμύρια Για τον Kruse, οι νέες επιλογές έρχονται σε μία εποχή που επιχειρήσεις όπως η κοκα κολα σκέφτονται πιό στρατηγικά τις ψηφιακές πρωτοβουλίες τους, αντί να τις παρατηρούν ως εξωγήινους σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα. "Χτίζουμε ένα δίκτυο εμπειρίας," είπε.

Blog Archive