Οι ψηφιακοί συνήγοροι πιστοποιούν συχνά τον επικείμενο θάνατο του Spot των 30 δεύτερολέπτων , αλλά η μιντιακή βιομηχανία μπορεί τωρα τώρα να βρεθεί μάρτυρας στο τέλος της δικής της εκδοχής τηςδιαφήμησης μεταβίβαση της έκδοσής της του εμπορικού: την εκστρατεία των microsite. Η αύξηση των social media(βλ blogs και τα συναφή)
αναγκάζει τους εμπόρους να συνειδητοποιήσουν ότι δεν μπορούν να αναμείνουν τους καταναλωτές να τους αναζητούν πάντα εκεί έξω. Τα web widgets και η δυνατότητα να -μοιράζεσαι κινούμενη εικόνα με εκατομμύρια άλλους διευκολύνει οποιοδήποτε χρήστη να πάρει το περιεχόμενο που στο παρελθόν να έχει επιβιώσει μόνο μόνο μέσω εμπορικών σημάτων με το πηγαίνουν οπουδήποτε . Και τα social media
τους βοηθούν να μοιραστούν εκείνο το περιεχόμενο με τους φίλους. "Πιστεύουμε πραγματικά στην αλιεία εκεί όπου υπάρχουν ψάρια ," η εν λόγω φράση ανήκει στον Carol Kruse, αντιπροέδρου του παγκόσμιου μάρκετινγκ της Coca-Cola.
"Το παλαιό πρότυπο είναι να χτιστεί ένα site, κατόπιν να ξοδευτούν τα μήντιοδολάρια για να τους φέρουμε εκεί.(ενν τους δυνυτικούς καταναλωτές)" Η Sprite,που ανήκει στην κόκα κόλα, εισήγαγε την προηγούμενη εβδομάδα τον καινούργιο της διαδυκτικό τόπο για να αλληλεπιδράσει με τους καταναλωτές στον διαδύκτιο. Αλλά αντί να ξεδιπλώσει ενα αφιερωμένο site για το ποιόν της, το μη αλκοολούχο ποτό ζωντανεψε ένα comic χαρακτήρα αποκαλούμενο sprite γουλιές προωθημένο στo Facebook! στις σελίδες εμπορικών σημάτων. Στη σελίδα γουλιών της sprite , οι χρήστες μπορούν να προσέξουν βίντεο, να ακούσουν μουσική και να αρχίσουν συζητήσεις. Σε αντίθεση με ενα μεμονομένο site , η sprite σελίδα γουλιών συνδέεται στο κοινωνικό δίκτυο που έχει ήδη παραχθεί μέσω του Facebook , εκπέμποντας προς τους φίλους των χρηστών τη συγγένειά του με το εμπορικό σήμα της sprite . Δένει στο ναυπηγείο της sprite , ολη την κοινωνική δικτύωση του Facebook . Οι Dove, Chase και Verizon έχουν επίσης
αναπτύξει σελίδες, οι οποίες είναι ελεύθερες διαφημίσεων. Οι δαπάνες προώθησης είναι επίσης χαμηλότερες. Η Coke παρέκαμψε επίσης μια ομάδα πέντε ανεξάρτητων υπεύθυνων συνεργατών για την ανάπτυξη . Για να είναι σίγουρη, η εκστρατεία των microsites μπορεί να είναι μια μίξη του "παλαιού προτύπου," αλλά με όλους τους υπολογισμούς δεν φαίνεται πως τα social media αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο του αφανισμού.-αν και ο ρόλο τους θα μικραίνουν πιθανώς από το ρόλο του star player
σε εκείνο του παίκτη μιας ομάδας διάυλων επικοινωνίας που περιλαμβάνει επίσης το MySpace, YouTube και widgets. Η ιδέα είναι να διαδοθεί το περιεχόμενο μακριά και ευρέως και να βρεθούν τα δυνιτικά ακροατήρια οπουδήποτε βρισκονται. "Παλεύει τώρα με τα social media
και διαφημίζει on-line," λέει ο Mat Zucker,
, εκτελεστικός διευθυντήςδημιουργικού της Agency.com, ένα ψηφιακό κατάστημα της Omnicom. "Είναι δύσκολο να ξέρεις πού θα ξοδέψεις τα χρήματά σου." Η μετατόπιση των νεώτερων ακροατηρίων στην κοινωνική δικτύωση αναγκάζει μερικά εμπορικά σήματα να ξανασκεφτούν την ανάγκη για ένα microsite συνολικά. Τελικά το MySpace έχει 100 εκατομμύρια χρήστες και το Facebook άλλα 50 εκατομμύρια Για τον Kruse, οι νέες επιλογές έρχονται σε μία εποχή που επιχειρήσεις όπως η κοκα κολα σκέφτονται πιό στρατηγικά τις ψηφιακές πρωτοβουλίες τους, αντί να τις παρατηρούν ως εξωγήινους σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα. "Χτίζουμε ένα δίκτυο εμπειρίας," είπε.
Μια Ανθρωπιστική Προσέγγιση της μεγαλύτερης Πρόκλησης στη Ζωή. A Humanistic Perspective of the Greatest Challenge Every Human Will Ever Face
Διαμόρφωση HTML/JavaScript
Saturday, February 2, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Blog Archive
- Jun 28 (1)
- Mar 22 (1)
- Dec 21 (1)
- Oct 19 (1)
- May 02 (1)
- Feb 25 (1)
- Feb 12 (1)
- Feb 09 (2)
- Feb 08 (1)
- Feb 03 (4)
- Feb 02 (2)
- Jan 30 (2)
- Jan 27 (1)
- Jan 23 (1)
- Jan 21 (1)
- Jan 19 (1)
- Jan 16 (1)
- Jan 15 (1)
- Jan 13 (1)
- Jan 11 (1)
- Jan 04 (1)
- Aug 06 (1)
- Aug 13 (1)
- Aug 12 (1)
- Aug 11 (1)
- Aug 10 (2)
- Aug 09 (1)
- Aug 02 (1)
- Jul 15 (1)
- May 02 (1)
- Apr 29 (1)
- Apr 26 (1)
- Apr 25 (1)
- Apr 23 (1)
- Apr 17 (1)
- Feb 25 (1)
- Oct 30 (2)
- Oct 24 (1)
- Oct 21 (1)
- Oct 19 (1)
- Oct 16 (1)
- Oct 15 (1)
- Oct 12 (1)
- Oct 09 (2)
- Oct 06 (1)
- Sep 27 (1)
- Sep 25 (1)
- Sep 14 (1)
- Sep 06 (1)
- Aug 30 (1)
- Aug 28 (2)
- Aug 27 (1)
- Aug 25 (1)
- Aug 24 (1)
- Aug 21 (1)
- Aug 20 (10)
- Aug 19 (3)
- Aug 16 (2)
- Aug 15 (3)
- Aug 13 (6)
- Aug 12 (16)
- Aug 11 (7)
- Aug 06 (2)
- Aug 05 (2)
- Aug 04 (1)
- Jul 03 (1)
- Mar 21 (1)
- Mar 14 (4)
- Mar 04 (3)
- Mar 03 (2)
- Feb 29 (1)
- Feb 23 (1)
- Feb 16 (1)
- Feb 02 (1)
- Jan 30 (1)
- Jan 14 (1)
- May 24 (1)
No comments:
Post a Comment